jonas har nått stort på gång, enligt mig!

det är sol idag.
känns sjukt länge sen sist.

ja iofs drog jag en fuling och solade i kuvösen igår.
var längesen jag luktade bränd hud och såg ut som ett.. ja fuck face.
min arma bleka hy var inte beredd så jag är röd nu...
sådär röd man blir när man vart ute och lekt i 20 minus grader.
så röd var jag när jag vaknade imorse.

men.. idag har jag nått väldigt viktigt att dela med mig av.
min framtida man har bett mig tagit ledigt 2 dagar i mars.
jag, som annars är sjuktligt nyfiken låtsades om som att det inte var nån "big deal"

(10 kr på mcdonalds.. I KNOW!)

iaf, nu är saken den att jag bygger upp hela scenariot i mitt huvud.
jonas har bett mig tagit ledigt för :

1. vi ska åka till estland på lyxspa och dricka champange hela dagarna.
2. han ska ta mig till en liten söt fjällstuga i hälsingland där vi bjuds på 7 rättersmiddag, hundspann, bubbel och kärlek.
3. han överraskar mig med all inclusive svit på ett dyrt hotell i norrköping, därefter ska vi gå på kolmården och sen flyger vi hem i hans hyrda jetplan.

må hända, att jag bygger upp NÅGOT för höga överasknings-scenarion..
men då ska ni veta.. han har blivit världens bästa tack vare lilla, krävande mig.. hehe!!!

själv ska jonas få ett lila, fyrkantigt paket av mig.
köpte det idag efter jobbet.. hihi..

som den idiot jag är kommer jag säkert tvinga honom att öppna det idag.
även om han fyller år på måndag.
jag kan bara inte hålla miiiiig! älskar att ge!

man kan säga att jag är en "giver".. mohahaa!!
automatiskt borde jonas bli en "taker" då...
 kan det verkligen stämma ?




Kommentarer
Postat av: Stina

Tack, vad fin du är. Det är tungt att förlora en vän som man har haft i så många år, men jag vet att han hade ett långt och lyckligt liv vilket får mig att gråta liiiite mindre. Sköt om dig!:)

2009-02-10 @ 14:05:31
URL: http://paperdoil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0