vår i lilla staden sundsvall


hade möte med mitt ena jobb imorse.
kom hem runt 10.00.
kände mig trött som en trasdocka så jag la mig på sofflocket.
däckade!

.. vaknade 2 timmar senare med en fastklistrad katt på magen och solen RÄTT I ÖGONEN!
mitt nytvättade hår har blivit en lång dread och resten av fjuna som sitter runt ansiktet sitter fastklistrade där.
ser ut som jag har en diagnos. en diagnos som bara folk med extrem hårväxt i ansiktet har.

vitt torkat dreggel pryder högra kinden och hela högra ansiktshalvan har stora röda ärr.
det ser ut som det iaf. har legat på oslätat underlag och då blir huden sån.
förstår ni?

jag som borde lukta nyduschad, luktar mer unken skoghuggarman med skit under naglarna.
ska ner på mitt andra jobb och osa snart. hehe.. heheheeee... mohahaaaa!!!

men vafan, jag trivs med det här.. första vårtecknet alltså.
köpte ett par vårskor i gbg som jag bokstavligen nästan kan ligga med.
så jävla snygga!
man kanske skulle slira ner i dom och osa dreggel och avskum... mmm..

frestande!








kan fortsätta knäppa kort på dom men jag har faktiskt ett jobb att sköta.

ut i solen, välkomna våren!! sug i er solvitaminer



Kommentarer
Postat av: maia

Stina vart har du köpt skorna? Sjukt snygga, jag skull behöva ligga med nått eftersom jag ej kan ligga med karln.!! =) hahah



Pussss

2009-02-04 @ 18:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0