back in town!

hallååååå!!!  eko...ooooooo..!!!

efter en sjuhelvetes skön weekend med syrran och efter en 55 minuter lång flygtrip så är jag på sundsvallsk mark.
kallt.. tomt.. lugnt...skööööööönt!

det är alltid skönt att komma bort men alltid lika underbart att komma hem.
fick hämtning av min käresta, drog en kort version av min weekend... kramades sen en aning ångestfyllt..
och gav sen jonas en lång farvälkyss.. för nu har han åkt iväg på jobb.

25 minuter tillsammans var vad vi fick.

nu dröjer det tre dagar tills vi ses..
visst, jag har katterna kvar.. men som vanligt är dom sur på mig efter att jag varit borta så dom håller käft helt.
inte ett mjao eller woaw ens.

ekooooo...

götet iaf..väldigt snabbt i bilder.









syrran har även sålt sin gamla bil..
hon föredrar ju hellre att planka på spårvagnen nu för tiden.
tänker på miljön.. lixom..

(haha... hahahaaa.. hahahaaaaaaah!)











gräddhyllan eller

... nu blir det soffsittning deluxe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0