kvalitetstid och önskelistan

idag har jag varit en enastående förälder.
 jag har varit hemma med mina katter.
kvalitetstid på hög nivå.

loke som är min ena katt, den hyperaktiva, omänskligt sociala av dom två har äntligen blivit lugn.
vi har skedat i ungefär 4 timmar framför tv:n.. kastat tussen i 40 minuter och nu.. äntligen beter han sig som en katt.
han sitter i fönstret och dåsar.. inte nedanför stolen och skriker och krafsar på mina ben.

min energi borde vara skyhög men jag har knappt nån alls.
har blivit förslappad av allt slappande.
hade turen att bli bjuden på middag ikväll.
carbonara hos primmen, sen ska vi ju iväg och bubbla..

känns som att inget kan nånsin bli ett problem längre.
allt bara flyter på och jag bara njuter..
eller JO.. ett problem har jag!

vad ska jag önska mig när jag fyller år?

av jonas har jag önskat mig nått gulligt, faktiskt.
kände att det är på tiden att jag har nått riktigt "åhhhh, ahmen guuuud så fiiiin" sak från honom som markerar att jag är hans revir.
hehe.. haha.. lät ju jävligt förlovat nu när jag läste det men... JO.. jag känner att jag skulle bli glad av det.
kanske ett halsband med gravyr, en konstnärlig staty av två som är kära, örngott som det står mitt hjärta på, eller varför inte en tatuering ev mitt bedårande ansikte över hela jonas rygg???

ja, surprice me!!

fler saker jag behöver :

kingsize kattlåda
nya gardiner och kuddar
en resa
en middag
en kram
rejäla bestick
en påfyllnig av kylen/frysen
spa/aha-behandling
ett vinställ fyllt med billiga, (det vill säga goda) viner.
en herrgård med havstomt
och sist men inte minst..

.. jogalektioner

måste packa väskan, primmen hämtar mig när som helst.

TJOLAMENTO alla nejlikor och tistlar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0