åhh... mååå.. gooooott!

inatt spydde jag.

japp, jag kunde då konstatera att gårdagens korv med mos inte hade brutits ned.. ett dugg.
jag gick sen och la mig i min sambos famn.. somnade direkt och flåsade DEN andedräkten..

gammal korv med mos.. hehe..

hade iaf jävligt trevligt med spel och vin hos anna igår.
kanske lite för trevligt.

nästa gång ska jag insistera på att anna ska dela vinarn med mig.
nästa gång är ju ikväll... så.. njaa.. ikväll är ju mitt mål att bli full.
ska duscha av mig korv-med-mos-lukten och ta en lov ner på stan.
handla ett par strumpbyxor, en latte, glo på folk och känna mig ledig.


måste även säga detta. LYSSNA PÅ LILLY ALLENS NYA SKIVA its not me, its you...!!!

tadaaaa  låten då hon sjunger fuck youuu.. är ju bara för vajjer..

hela skivan får mig att lyfta.. den gör mig.. vacker..

honör och por favör! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0