arctic cat cup.

jo serru, igår va jag med alla coola pojkar i östersund.

skotercross tävlingar och öl.
jag smälte in fint.

vår vän olle som är den enda jag känner och den enda jag kunde hejja på, vann igår!

dom där känslorna som infinner sig när jag är på jonas crosstävlingar växte igår.
vi skrek och JUBLADE när han gick i mål. 
 jag frågade om hans autograf i depån senare..
han skrattade, jag skämtade..

ni förstår, jag har faktiskt varit tillsammans med honom. så jag har faktiskt delat kroppsvätskor med han.
ligger ju mer pengar i en story än i en autograf.. DAH!

för allt handlar ju om pengar. och vem som känner flest kändisar.

this is olle.. unt jag.

 gatufesten 08.

apropå olle, det här måste ni höra bara.

han bröt benet för några år sen på en tävling. hans ben bröts åt fel håll så att tårna gick upp i magen.
fattar ni?!
hela hans ben hängde ihop med en sena.
läkarna trodde aldrig han skulle kunna behålla benet. eller ens kunna gå på det igen.
men olle är ju en envis jävel så han sprang på benet bara månader efter.
dock med gipset på. dock full.

första gången han kom till sundsvalls sjukhus va nån månad efter allt hänt.
jag läste på ett kort på blomman som stog på bordet.
... men va snällt av ditt team att skicka blommor, olle!

olle- haha, ja men dom driver ju med mig. "hoppas att få se din banan snart igen."
jag- näää, hahaha!! det står ju "hoppas att få se dig på banan snart igen"

olle fick mycket droger då och den bästa va flytande i en kopp.
han kunde ligga och kolla på tavlan med måsar en hel dag då.
eller sitta och prata med garderoben.
minns jag rätt så vare då som han även stötte på sin egen mamma.

nu, ska jag knapra i mig min dagliga dos av piller. det heter P-piller och jag blir inte alls rolig av det.
sen ska jag ner på stan och ta en kaffe och faktiskt kolla om hm:s bikini har kommit in.

kvällen bjuder på utomhusgrillat kött och pommes hos mina homies i juniskär.

 det här är skogge. 2 meter lång och dricker BARA fulgrogg. han är snäll.

 olle på starten.

 en kille i ytterst tajta manchester byxor.

 sun is shining, the weather is sweet.


Kommentarer
Postat av: jenny

fan vilken snygg hårfärg du har på kortet! skulle oxå vilja kunna ha sån röd färg!

2009-01-11 @ 13:42:30
URL: http://jennynenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0