även min flygnerv sitter i ändtarmen.

jag har flygsjukan.
eller vad säger man?

ja.. jag minns inte.
men enligt min mage är jag nervös. min mage säger allt till mig. även om jag inte vill höra.

nyss sa den, AHHH.. fjärde gången idag..
och mer har jag på g för SÅ nervös är DU!

sist jag drack mig fullkomligt snygg (redlös) var förra året.. JA, jag skämtar inte med er!
FÖRRA året hörrni!

nog för att förra året va en månad sen men fan.. det är rekord!
ska bunkra upp med resorb, treo och off we goo.. in i dimman, ner på stan och bakom flötet.
jag känner för en bläcka och jag känner min syster.. så bläcka blir det!

en kram.. till er.. ifall att jag dör på kuppen.
hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0