det här med att ställa in sig på nåt.

jag kunde inte hålla mig igår.
jag var bara tvungen att åka och hämta mitt paket på ok-macken..
kunde inte ens sluta le i bilen dit.

och jag då, har jag ställt in mig på nått då SKA det ske.. annars faller himlen ner över mig.
gick in med bestämda steg, leendet kunde bara inte ge sig.. jag var så lycklig! ! ! !
slängde upp lappen på disken och log, nästan asgarvade av spänning.

tanten i kassan, en tjock, miserabel tant slängde mig en iskall blick och sa belåtet:
posten stänger nio, SERRU!!
-VA? jaha.. mitt leende försvann.. JAG SOM STÄLLT IN MIG PÅ ETT PAKET!!!

jag kunde se hur hon njöt när hon inte behövde hjälpa ännu en kund.
fan.. jag som är en trevlig kund to.m..

gick ut, satte mig i bilen och nästan, NÄSTAN fällde en tår (MÅSTE byta p-piller tror jag)
kollade på klockan.

21.03

du skämtar med mig!?




men idag är det en ny dag. idag tar jag nya krafter till att hämta mitt paket.
idag ska jag även ha kafferep här hemma.
måste leta fram tussen under soffan innan bara. att sysselsätta loke när man får besök är ett måste.

igår hängde han i brevinkastet när brevbärarn kom.
brevbäraren slängde försiktigt in posten... precis som att han vet att loke alltid hänger i brevinkastet.
undrar om han gör det jämt? måste nästan rigga en kamera. nån som har en?








Kommentarer
Postat av: emma

Vaa?? jag hämtade mina paket elva på kvällen!faan va sjukt...men gumman ha så underbart i gbg!vi kan väll ringas i helgen/redhead

2009-01-29 @ 12:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0