nostalgi i södra backen.

det va den brädåkningen det.

det var så jävla, jävla underbart att åka igen!
trots att högra skon klämde och trots att backen va en isgata.

det var mer en nostalgi tripp faktiskt.
köpte varm choklad med grädde och en massa S-märken.
satt och lyssnade på liftljudet, musiken och alla hårda skär alla coola ungdomar gjorde.
yes, jag säger som farsan säger.. ungdomar!

jag och jonas kände oss mest bara ivägen för alla coola ungdomar som hoppade och flög runt omkring oss.
och vad fan har hänt med modet?
stora t-shirts utanpå jackan?? eller ett basketlinne...
hallå? vad handlar det om?

nä.. bättre var det förr! på min tid.. höhööhööö..

det slutade i vilket fall med att Jonas drog en praktvurpa och sträckte muskelfästet i magen.
han ligger och stönar och åmar sig på soffan nu.
då menar jag inte sexuellt.. nej nej...

tror faktiskt han inte gör sig till.
stackarn!

ska skala mig ett grönt, besprutat, hårt äpple nu.
man kan säga att det är min nya fetish.


Kommentarer
Postat av: jenny

hohoho, vad roligt!! grymt länge sen jag var i en backe. Skammligt, vi bor ju 5 min ifrån en :( Måste ändra på det!!

2009-01-13 @ 22:10:57
URL: http://jennynenny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad sägs om att göra gemensam sak, jag behöver en brädkick i min butt med, jag har ju till och med säsongskort (!?) Hjälp mig! Pöss

2009-01-14 @ 17:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0