slinkan ska bli fet.

jag har gått ner i vikt.
inte bra!

dom få kurvor eller utfyllnader jag har på min späda kropp är nu borta.

röven.. ser ut som ett litet plommon..
och brösten..ja.. hur ska jag förklara. det som en gång var två fasta bulor är nu bara.. sås..

knappt.

har ätit dåligt,lite och sällan på sistone.. FAN!

jag ska åka och handla mat sen. smör och bacon.

smöret är dippen och baconet slänger jag.. är ju bara fettstrimman på baconet jag vill åt.
tror jag köper eldorados.. då är jag garanterad 70 % härlig, vit fettstrimma..

MOT WILLYS!!

har även en plan.
om jag äter varenda gång liston äter kommer jag säkert bli fet.


Kommentarer
Postat av: maja

Ha ha. Gå in för det helt och hållet och ät även samma sak som Liston äter. Tänk den som ändå hade problem med att gå upp i vikt! In my dreams.. Kram på dig. Maja

2009-01-08 @ 19:55:05
URL: http://maja74.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0