tjejsnack. PÅ HÖG JÄVLA NIVÅ!

hej! alla snälla.. emma hälsar!

för jag sitter hos henne nu och pratar diverse tjejsnack.
det vill säga:

smink och sånt...


hehe.. näää.. idag har vi snackat finnar! feta jävla finnar.
och porisar. emma har just visat en poris lika lång som världens längsta bröstvårta. 13 centimeter alltså.
nämner inte på vem den satt för då blir nog sebbe arg.. MOHAHAHA!!!

jag har fanimej årets värsta finne.. / sår..
mina finnar hinner knappt bli finnar för att jag är där och klämmer och KLÄMMER ..
tills det blir ett stort blödande sår..
som blir en stor sårskorpa... som pinar mig och mitt ansikte och alla i min omgivning.
folk kollar på mig, kollar en gång till.. och grimaserar.. 
folk pekar.. barn skriker.. vissa mumlar : stackars liten, vilken sjukdom har hon?? herpes??

nää.. ska inte överdriva.. men JO.. jag är och kommer förbli ett FUCKFACE ett tag.

FACE IT JONAS!! in bed. 

PS : mejla mig om ni vill ha närbilder..för forskning eller så.. kostar billigt för stort sår. YO!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0