...

dom vita helgerna har tagit över.
märkligt!! verkligen mycket märkligt!
den första dagen på det nya året spydde jag galla och magskum ända till sena kvällen.
det kan alltså bero på det.. till stor del.

jag blir inte längre bakis när jag dricker.
jag blir döende. på allvar!
så nu till helgen, löningshelgen ska jag jobba och kila stadigt med mig själv.
har planerat in laserhall och go kart.
käka middag hos mina uppfostrare.
och jag måste fanimej hinna träffa dolly.

jonas mormor dolly.
jag fick känslan att hon inte kommer fira nästa jul med oss.
den känslan visade sig vara HYFFSAT sann då dolly för några dagar sedan kom in till eva (dollys dotter AKA jonas mamma) och lämnade henne alla smycken hon äger.
-ta väl hand om dom, nu är dom dina.

dollys smycken är så gott som allt för henne.
ska hon till fotvården, frisören eller doktorn.. ja då packar hon ner alla dessa kilo smycken i handväskan.
"det kan ju komma en tjyv till södergård"
eva suckar varenda gång och säger: men tror du inte det finns en större chans att du blir rånad av allt nu då??
dolly blänger...
och tänker, vad vet hon.. hon är ju bara barnet.
eva är alltså 50 plus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0