back to reality.

hello!!

sista semester dagen är inne.
har haft den bästa semestern hittills i mitt liv.

är ingen idé att berätta om allt. ni skulle varit med!

17 dagars semester, varav 16 dagar strålande sol och minst 25 grader.
idag regnade det dock. ganska skönt. jag och jonas har varit på rehab hos mina föräldrar och blivit matade med massa mat. är hemma med katterna nu och känner lugnet.

håller på att göra strömming med rödlök och färsk pärer.
det slutar väl som vanligt med att nått går åt helvete och får ett utbrott men... nää.. jag tror jag kan lyckas.

jag avslutar min semester ett mitt partytrick.

tadaaaaa...

ps: 2 veckor semester i augusti hägrar härnäst.. jag längtar redan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0