hälsingland en dag.

vi var alltså till hälsingland igår.






modellen på bilden är inte densamma som i brevet.



dellensjön. såhär långt kom dolly i sitt liv. dellensjön runt på cykel. tror tiderna förändras en aning.



fest?



njurundafest?





flum de lá utställning.

hittade iaf två vackra saker på loppis.

 telefonhylla. 20 kr.

 cacaoburk. 10 kr.

nu ska jag luffa ner på stan och ta bussen ut till jobbet.

har på mig min rea-klänning. love love love..

 jag kallar den sexy leg.
 jag kallar den jamming in my ear.
 jag kallar den rea-klänning.

Kommentarer
Postat av: Therese

Vilket roligt ställe!

Hur hittar man dit?

2009-07-16 @ 19:52:39
URL: http://tessani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0