ett hjärtligt hej på dig!

godmorgon hjärtan.

idag är jag synonymen till kärlek.
vill bara ge.. och få.. och ge... och få.

allt handlar om kärlek idag.
mina katter är hemma igen efter 2 veckor i juniskär.
vi skedar och pratar öppet om hur vi älskar varann. iaf jag.
dom kurrar och lägger tassen på min kind för att känna att jag inte lämnar dom.
med det har dom sagt DITO mamma.. vi älskar dig määä

mitt dygn ifrån jonas har fått mig att sakna.. sakna borde vara synonymen till att faktiskt kunna älska utöver det vanliga.
varenda gång jonas är borta älskar jag utöver det vanliga.. lite extra.. nästan så att det kan göra ont.
sakna är fint..


lika fint som vänner. vänner växer ju inte på träd men det gör pinnar.
alla pinnar förutom den som betyder nått. min pinne.
och även hon har jag lyckats träffa.

jag är bara så jävla tacksam.
man kan nästan säga att jag är öm.

mycket beror på att att det är dagarna före mens men samtidigt så är allt så fruktansvärt sant.. och hjärtligt!

idag är jag synonymen till kärlek. jag bara älskar och älskar och det tar aldrig slut.




Kommentarer
Postat av: emma

sötnos, jag kommer alltid vara din pinne... =)

2009-06-06 @ 13:05:26
Postat av: maia

och jag stina kommer alltid att vara din milf ;)

2009-06-06 @ 16:57:46
Postat av: Ida

Och vem är jag? Ida? ;)

2009-06-08 @ 23:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0