frulle.. nuuu..

modermorgon!

har knappt smör eller ännu mindre bröd hemma.
så, nu ska jag duscha, sminka, klä och kratta kattlåda sen ska jag ner på jobbet och ta en frulle.
träffa alla jäntor.. var säkert två veckor sen sist.

jobbar idag och sen är jag ledig ända tills på måndag.
fy fläta vad underbart!
har planerat in några saker.

längdskidor, bada och jag vill också ta med katterna ut i skogen.
men ja, här i sundsvall är det just nu snöstorm så.. nää.. det får vänta tror jag.

JOOO.. det var ju veronica maggio på lördag också.
nån som vet priset på henne?? för kvällen tänkte jag.. hehe.. inträdet alltså?







Kommentarer
Postat av: Linda

150 kr inträde:)

2009-03-12 @ 21:28:43
URL: http://lanzelott.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0