nerverna dårå.. magen dårå.. ni vet.

hello !

imorn spelar hoffmaestro på aveny.
jag hade tänkt dricka mig snyggare än aldrig förr och skålat med mina vänner.
men nej, jag ska dricka med måtta, endast några få glas för jag ska ju faktiskt lyssna på hoffmaestro kritiskt.

inte sjunga med och inte.. ABSOLUT inte försöka hålla i sångarens hand "i smyg" från han och alla andra.

jo, ni som är mina långt trogna vet ju att sist dom spelade blev jag (som alltid) kändiskåt och mitt i kärlekens stund så grabbar jag tag i sångarens hand och ler... kanske to.m bara hade munnen öppen.
som en fågelunge.. som en idiot!

han drog snabbt undan handen och gick aldrig mer upp på den högtalaren där jag, med öppen mun stog och dreglade vid.

nää.. jag är ju vuxen nu.

PHAHA.. nä vem försöker jag ljuga för?
jag är säkert lika omogen och kändiskåt som då.
fast mycket mer nervösare än sist.

men tack vare min underbara theresa ska det här gå galant.

ska bli hämtad av ett hjärta nu.
han gav mig en present igår och berömde mig, sa hur stolt han var och jag..
jag förstår verkligen varför jag älskar honom!

ps: liston hade återigen stånd imorse när jag vaknade. WHATS WITH HIM? kan man bli kåt på sin egen mamma?

blommor, bin och kärlek på er.




Kommentarer
Postat av: maia

haha jag skrattar åt Listons stånd...Bosse min katt du vet, han hade en tid i livet då han snuttade på allt. Pappa älskade när jag tog med Bosse till Armsjön på helgerna, MEN en dag då jag kom för att hämta honom sa pappa då vi åkte " Hej då Bosse, Kul att du kom, men skönt att du far" förklaringen var att Bosse hade snuttat på ett olämpligt ställe på natten.... ahahhaah katter, katter, MEN vad vi älskar dem små..syns snart gumman. PUSSS

2009-03-28 @ 20:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0