saknar ni mig? jag saknar er..

jag saknar min dator så det kan göra ont...ibland.

mitt ypperligt innehållsrika liv blir så mycket ljuvligare när jag får skriva ned det... gå tillbaka och le.. njuta av det jag skrivit.
tänka på dagen som var då. inse att jag faktiskt har ett jävligt gött, innehållsrikt liv.

just nu.. är mitt liv.. tomt.

eller ja.. jag känner mig som en halva lixom.
den där halvan på brödet man inte vill ha.
inser hur otroligt mycket livet kretsar kring internet.
mitt liv alltså.

när går bussen?? kollar dintur.se... ELLER NEJ.. har ju ingen dator..
undrar om nån vart med om nått nytt?? kollar facebook... ELLER NEJ!! jag är JU FREAKING PORTAD!
kanske skulle skriva en rad på bloggen...?.. ELLER NEJ.. jag har ju ingen dator!

kanske skulle ta en promenad... jaa.. det kan jag faktiskt. men saknaden efter att få läsa och skriva och umgås på nätet är för stor.
jag plågar mig hellre framför den rätte för rosing.

har iofs en jäkligt bra bok att läsa. och jag är ju inte förlamad.. jag kan faktiskt gå.
jag har vackra vänner rakt igenom och jag har en pojkvän som jag inte skulle byta mot nått (bortse från mitt frikort jag faktiskt har med johnny depp)
jag bor i en underbar läga och våren är faktiskt på väg.

varför klagar jag ens för?
kanske ska ta tillfället i akt och avvänja mina alldeles för många timmar framför datorn.


...


JAAA!

det ska jag!

jag är faktiskt inte förlamad.. jag ska börja använda mina ben och min hjärna till annat än att sitta framför en dator .
jag ska ta mig vatten över huvudet och LOVA er en promenad ikväll.
ska ta med mig jonas, gammalt bröd och gå och mata änderna.

blir en god gärning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0