in i dimman..

hela dagen har varit något diffus.
låg och nicka framför tv:n men vaknade upp i sängen. läste en bok och vaknade plötsligt och märkte att jag inte läste.. utan sov.

den här dagen har jag tagit ca 10 steg och två armlyft.. känner mig lam.
min kropp har stannat upp och fattar inte vad som händer..

vafan.. vad hände med dom där 12 timmarna..?

jag är alltså inte en gnutta bakis. jag blir såhär dålig om jag inte får min sömn.
sjukt eller hur?

nån gång under dagen levererades pizza..
jag åt men däckade med bea i mungipan.
 jonas har varit sympati trött.. eller så är det så att han verkligen inte ljuger. han är alltså sjuk?!

for ner till stan i hopp om att få med mig sushi hem.
lönlöst.
stan är lika trött som jag.

hamnade på ica och nu är jag hemma.
har tryckt grillad kyckling, pommes, baugett med lyxaoli och färska räkor.
givetvis en liter champis också.

jag kan nu förstå hur feta amerikanare som varit sängliggandes i år har det.
dom har det fan utomordentligt bra!
att få sova och vakna bara för att trycka i sig god,fet mat för att sen hamna i dås-tillstånd och somna igen är ju GÖTT!
hade jag inte nått bättre för mig hade jag nog också försökt skaffa mig en sån meritlista.

men jag har ju faktiskt ett liv som ska levas.

så.. jag ska inta sängen med stieg larsson boken och bara slöa mig igenom kvällen.


Kommentarer
Postat av: cissi.

Läste din recension imorse :)

kanon stina! grattis stumpan

2009-03-30 @ 06:29:16
URL: http://ceciliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0