sundsvall i mitt hjärta!

hello there hony´s ... im home!

från den stora staden till den lite mindre..
åh det tackar jag för.
jag är såå jädrans glad över att ha vuxit upp i en stad där folk faktiskt är nån.

i stockholm är alla ingen , så länge man inte är kändis då.. för då är man allt.
här i sundsvall gillar vi det sociala umgänget en liten gnutta mer.
vi hejjar på folk för det händer faktiskt att man stöter på folk man känner.

jag vet att om jag nu skulle traska ner till macken för att handla en... korv vill säga..
så kommer jag säkert, nästan säkert möta nån jag känner och gör jag inte det så känner jag iaf igen nån.

den här nån kanske inte är nån jag känner så... och framförallt inte nån jag hejjar på men för mig känns det så tryggt att folk för mig faktiskt ÄR NÅN..

nån jag vet hånglade med min kompis syrra eller nån jag vet gick på samma skola eller nån jag vet jag skålat med på krogen.. eller kanske nån jag vet strippa på stadshuset förra helgen.

det betyder mycket för mig,
att folk här i sundsvall är NÅN för mig..
och jag kanske är NÅN för nån..
och lite att nån faktiskt strippade..hehehe..

nej till anonymitet!
ja till ... motsatsen.. vad nu det heter..?

ännu en gång så får jag en liten AHAaa-upplevelse.

- ahaaaa... sundsvalls är alltså en jävligt underbar stad!

men.. ska inte smutskasta sthlm.
sthlm var gott för själen.

volbeat däremot.. VOLBEAT var som silke runt den!! gryyyymt jävla band live!
inte en låt satt fel.. så fort första tonerna kom på en ny låt blev det ännu ett JAAAAAAA, den hääääär!!!
kvällen avslutades med min favoritlåt och att..
måste skriva med stora bokstäver nu,

.. ATT JAG HITTADE EN HUNDRING I EN BANKOMAT!!
hur ofta händer det?
den bara satt där.. i uttagshålet..

tack kungen och silvia.. !

ska ge kärlek till mina två hjärtan här hemma nu.
morsan har vart kattvakt. sovit över här..
låg en fin lapp på bordet:

- att sova med två katter som sitter och glor ut mig en hel natt bara för att det inte är mamma som sover i sängen var inte lätt. din chipsdip är slut!




Kommentarer
Postat av: Anonym

De där skorna du köpt med kilklack, var hitta du dem? JÄTTEfina!

2009-03-06 @ 22:22:07
Postat av: Maja

Gumman, du är NÅN för mig. Och den NÅN är jag SÅÅÅ avundsjuk på. Jag hade oxå viljat sett Volbeat. Dom är så jävla bra!!! Roligt att du hade det bra. Vi ses nästa charmiga dag.

Kramar 50 procentiga "chefen".

2009-03-06 @ 23:09:36
URL: http://maja74.bloggsida.se
Postat av: stina

skorna.. ja allt jag köpte är från monki.. vi fick in ca 12 par så jag är nästan säker på att dom gick samma dag.. men testa..:)

2009-03-07 @ 10:06:46
URL: http://till anonym

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0