det här med att spy och skita på samma gång. nån?

igår var jag och jonas bjuden på middag hos nelly och peter.
det blev plankstek och till efterrätt en stor hallonmilkshake.

jag åt.. och jag åt.. tills tallriken var tom.
dom gångerna jag gjort det kan jag räkna på en hand.
av nån märklig ovana så MÅSTE jag lämna sista biten.. ALLTID!

vaknade sen kl 01.13..
en stor röd, hallonstråle forsade ur min mun.
jag spyr alltså. kopiösa mängder.
hann precis till diskhon (där vi har drivor med disk)..

kan ju säga som så att jag fyllde dom flesta glasen.
(tänker jag mer på det kommer jag spy igen.. )
såklart så blev det stopp i hon.
så mitt i natten stog jag iförd endast trosor och tog upp spyan med händerna.
samtidigt som jag spydde i andra hon.

klockan 05.30 hade jag glömt hur många gånger jag spytt.. eller hur många gånger jag gjort tvåan.
min kropp har blivit en halv meter kortare pga av min inåtbuktande buk.
mitt hår är en stor dread och inuti.. ja.. hehe... där har jag mitt matförråd om det är så att jag blir sugen.

nu är klockan 16.00 och jag har inte spytt på några timmar.
jag har gråtit till lilla melodifestivalen, jag har asgarvat åt musikbörsen för att sen ha gråtit hejdlöst till en reklam där kvinnor har hjärt och kärlsjukdomar.

jag är psykisk labil och på det så säger jonas att han inte kommer hem idag.
jag är psykisk labil.. och ensammen..

så varsågoda.. en dagens vare här..



tröja : veromoda
byxor : nike
tofflor : nerspydda
tv : nåt tragiskt som hem till midgård eller liknande.
hår : rastaman whit a touch of fläskfile bitar och hallonmilkshake.
hållning : viktig, annars faller ryggen av.


Kommentarer
Postat av: nelly

Fan det kanske va den danske fläskfilen? hoppas du blir frisk nu!!

stackare!

2009-03-02 @ 22:22:35
URL: http://neeely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0