beat my lover, wanna beat my lovahh!!

jag gick och la mig för mindre än 8 timmars sen.
jag, som måste ha minst 10 känner mig totally ur schack!

men det blev trevligt ändå igår.
även fast skogge glömt köpa vin och fixat festen ute på löran ist för i stan..!!!!
jag och jonas åkte hem till crille där det fanns förfriskningar.

jag körde mitt såkallade träningspass, dansade medans jonas did "the beat".
jag fick även veta, till min stora förvåning att låten be my lover (en gammal disco dängare) inte heter beat my lover..

som jag har sjungit på det i alla mina 23 år.

beat my loveeeh, wanna beat my lovah!

jag blev smått berusad. gick  sen hem med låten la bomba på hjärnan.

nej!! det var ju för fan gloria med mando diao!
slog ner skog och fick tag på hägg som jag nu har förgyllt vårt näste med.

nu, jobbet!

arrivegucci.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0