jag blir ibland rädd för mig själv.

min handyman lagade diskmaskin igår.

han är så jävla duktig!

så vad gör jag? jo.. jag blir så otroligt glad..
slänger mig på jonas och skriker HÖG FEMMAAAAAAAAAAHHHH!!
jonas höjer händerna halvägs och ler lite... snett.
sådär som han ler när jag blir överdriven och han blir som vanligt... underdriven.

jag blir lessen när jag inte ser samma entusiasm som mig och ja... jag börjar hysteriskt skratta!
för att det är så jävla typiskt! så jävla vi.
skrattar tills tårarna rinner. försöker gömma mig i händerna men tårarna forsar.

jonas börjar skratta som jag ville.. förut. han gapskrattar.
jag kvider fram att jag är så lycklig. över en jävla diskmaskin?!
gråter så hårt att jag börjar... gråta på riktigt.

medans jonas inte fattar vad jag håller på med så börjar jag gråta.
utan skratt. bara gråta...

det här kan bara vara jag.
på p-piller.


Kommentarer
Postat av: Nelly

det blir bara torsdagen för oss,jag jobbar och lördagen är det cross tävling haha..men vi har inte bestämmt oss,antigen blir vi bekväma och tar in på hotell eller så super vi in hela festivaltrycket och tältar,hur hade ni tänkt göra?

2009-05-13 @ 05:21:21
URL: http://neeely.blogg.se/
Postat av: jenny w

underbara härliga hormoner!!!

2009-05-13 @ 09:11:54
URL: http://jennynenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0