my baby is back.

MIN BEBIS ÄR TILLBAKA!!!

jonas har mekat hysteriskt för att hinna få hon klar tills han åker.
tyvärr är vår dator så liten så pumpen som håller hon vid liv är stor.
och hennes syre som går genom pumpen får vara utanför datorn.

det ser... för jävligt ut.
men tids nog får det ske en lösning. en designad sådan.. tills dess ska jag skriva tills händerna blöder.
och kasta ödmjuda kärleksord åt henne så fort jag inte sitter vid henne.
hon ska bli behandlad som en i familjen.
varenda gång jag går hemifrån ska jag säga, hejdå loke, hejdå liston och hejdå fujitsu siemens.

ja.. vardagen är återställd.

vilket innebär:

jonas åker på jobb idag. blir borta fyra dagar.. igen.
loke leker med en tuss medans liston ligger i tuben och gungar framåt och tillbaka samtidigt som fläsket väller från sida till sida.

och jag. sitter vid datorn.. mår bra och grinar till moulan rouge.

hjärtemycke välmående.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0