söndagskväll en söndagskväll.

god kväll bönder och pigor.

nyckelpigor.

jag har just fått ca 2 timmars massage av jonas.
min nackspärr i axeln vägrar ge med sig.
jag blir galen!

sitter för övrigt och hyper-gillar söndagskväll med grabbarna grus på kanal 5.
och persbrandt.. vilken sexig karl.. måste jag säga..

och miss piggy.. fyfan vilken rolig donna! hon är fan roligare än filip och fredrik.
är glad över att jag aldrig fick se hur människan bakom rösten ser ut.
skulle säkert bli djupt besviken.

det kanske är en gammal 50-årig dam med skäggstubb och vattenfyllda vrister.
som älskar hamburgare och unga pojkar. vad vet jag?
så länge jag inte blir besviken..

nu, återstår att se vilken mediakändis som först hinner ner till tv-huset i sthlm och vinner en resa till NY nästa vecka..

ÅH.. TÄNK OM JAG VAR KÄNDIS!!!! då hade jag vunnit tävlingen för längesedan.

låg femma.. måste tänka på min ömma axel.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är ganska säker på att det var Zach Braff som var miss piggy, så du behöver inte bli besviken =)

2009-05-11 @ 10:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0