tankarna bygger varann tills jag blir yr.

kvällens sista inlägg.



jag ska vara extra fin imorn för imorn ska vi begrava dolly.
jag ska ha lockar i håret och en något mer sminkad look.
jag ska bära svart kavaj och näsdukar i hand.
jag ska försöka vara ett stöd för jonas. men jag kommer nog vara för blödig för det.
han kommer för alltid vara mitt stöd. det är så han är skapt. att vara mitt stöd och trösta mitt blödiga greys-hjärta.
jag ska, denna gång, våga säga det jag vill ha sagt framme vid kistan och jag ska be hon hälsa till världens bästa agge.

jag ska inte hålla emot. jag ska gråta.
jag kommer påminnas om döden och jag kommer hålla hårt i jonas hand. hårt i jonas.
jag kommer bli berörd som alla andra och jag kommer sen torka tårarna.

ta farväl och gå vidare.
med ännu lite mer respekt för livet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article5243069.ab

2009-05-28 @ 22:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0