dessa katter.

åh lovley lilly!

igår kom äntligen liston hem.
han fick vara kvar när vi hämtade loke i lördags (?)

loke passar inte riktigt in attt vara utekatt. han sitter som sagt mest utanför fönstret och skriker.

det här är fan djurplågeri!!! släpp in mig!! NU!
men... hörrni.. kom igen jág kan kurra, jama och stryka mig exakt hela tiden ju!

just det är sånt som mina föräldrar inte orkar med.
går knappt att vara ute på gården utan att råka kliva på loke som hela tiden ska synas, höras och klappas.
så han har varit vårat pain in the ass här hemma ist.

vad i helvete är brorsan?! säg nu.. ni har dödat honom va?! ni gillar mig mer?
förståeligt men så får man inte göra.. jag saknar honom faktiskt. vaaaa?

LISTON?! LISTON?! LISTON?! LISTON?! äh, skitsamma jag går och lägger en kabel.

är nästan synd om loke nu när lliston är hemma och knappt bryr sig om loke.
loke är som svansen på liston.. medans liston.. ja han är så sjukt trött så han somnar i varje hörn han går förbi.



skogsvandring vare också.









nu ska jag duscha och smörja in mig i satsumas.
sen ska jag och emma åka ut och tjäna pengar på birstat.
ikväll är det vip kväll på monki.
M..M..MMmm... we like.. alot!

Kommentarer
Postat av: Nelly

tävlingen är i gävle,ska ni va där hela veckan eller?eller blir det bara någon dag för er med?

2009-05-13 @ 13:16:40
URL: http://neeely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0