små kort med en känsla.

helgen med bilder.
bilder med en känsla.


hos svärisarna efter begravingen.. som förövrigt var jätte fin.
filippa och jag på sofflocket.





hälsade på kossorna.
GIVETVIS skrek jag : kossorna!!!! vill ni komma ut i hageeeeeeen!?!?!?!



 



gav jonas hans efterlängtade syntlook.



har sen festat, bränt huden, kärat ner mig i jonas nya look och jobbat en aning.
och får inte glömma, klippt gräsmattan. OCH plockat blommor! OCH haft en degig dag i grevebäcksparken med korsord och gassande sol.

ja. hade jag varit kristen hade jag tackat gud för en fin helg. OCH gått och biktat mig!

JOOO.. hade visst knäppt EN bild från oscars igår.

sovande negressmammor??




Kommentarer
Postat av: anna

HAHHAHAHA ... jag skriker av skratt,,, sovande negermammor på oscar ... what???

2009-05-31 @ 21:58:08
Postat av: SLida

men vilka stackare.. dom måste ha gått heeelt fel=)

hahahahhahahahaaaaaa

2009-06-02 @ 15:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0