hej från jag och min alldeles egna hitech pryl

hellooooowww!!!

just nu sitter jag och skriver på min alldeles, alldeles egna dator.
skälet?
 jo igår kom jonas hem med datorn.
den har varit på lagning .. på jonas jobb. (jonas is the shit... trodde jag återigen)
 
tyvärr var det falskt tänkande... återigen... hehe

den funkade i en halv dag sen la den av... igen.
vid den tiden hade jonas hunnit kommit till borlänge.
där han ska vara på jobb tills på torsdag.

så imorse fick jonas ett sms av mig. inte en utskällning över hur uselt han lagat datorn.. nej!
i sms:et stog det :

åh, vilken underbar dag för att lägga pengar på en dator!

det gjorde jag också!
idag har jag köpt min alldeles egna hitech grej.

efter 1 timme och sjukt många dumma frågor bestämde jag mig för en svart en.. med blått glitter på.
så jävla töntig.. så jävla jag!!

min sista fråga till honom var:

JO.. just det.. hur snabb är den här datorn då?
-öh.. jag det beror ju på vilket nät du har..?
jahaaaa... ehheee.. jag har telia..
- jamen alltså... hur många gig du har..

jahaaa.. hehe.. (rodnar mer än vanligt ) jag kanske har... få se.. 4?

- jo.. (why?? why me gud??)

jag äskar iaf den här saken.
den har lena knappar och word.
sen har den en klocka på skrivbordet.
och en hårddisk. och ett ram minne..

ja.. så mycket mer än så har jag inte hunnit lista ut.
men jag älskar den redan.

nu ska jag tända mig ett rökverk och fira.
sen ska jag sova.
tre dagar framför mig då jag är leeeedig!!!!!!!!! L.E.D.I.G!!!!!

ska då hinna med att köpa vårrullar och sitta vid datorn. tror inte jag hinner nått mer.

TATAAA!

ps: gick igenom datorns bilder. dom är ju oftast så otroligt vackra.
hittade till min förvåning denna bland dessa..


 


det kan kanske ha att göra med att detta var den sista av denna dator så jag fick alltså köpa skyltexet.
eller så är det bara så att karln är så förbannat bildskön så han klassas med dom andra..? vad vet jag!?

gonatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HahHAAHHAHAHAHA!!!! Åh!! Tack för ännu ett av kvällens alla garv. MahahHAHAHAHA! Jag dööör vad vackert!!hehe

2009-05-07 @ 22:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0