en ordinary day..

jo men hörrni.

i lördags var ju jag ut med alkohol i kroppen.
vad hände?

jo, vi hamnade i slagsmål .. på subway.
nån galen turk slog ner vår vän och sen var vi igång.

medans jönsson höll tillbaka idioten så slet frida håret av hans tjej..
samtidigt som tjejen gjorde detsamma på henne.
självklart vann frida...
och jag..ja.. minns jag rätt blev jag sparkad av en kille.

har en fin bula med ett tillhörande blåmärke.
men som den utomordentliga tjej jag är slog jag tillbaka verbalt. OCH VANN!
slet sen tag i frida som var mordbenägen och drog vår kos.

polisen kom sekunden senare.. och tog idioten.
MOHAHA!!

ja.. ännu en vanlig helg i lilla soundvalley.
jag föreslog cancerkorv i ståndet men ingen höll med.
tog en taxi, bullar finns bara i sthlm enligt min mening, berättade hela historien för jonas när jag kom hem. överdrev 100 procent och blev sen omhändertagen.

fick nudlar.

blev nöjd. däcka.

vaknade dagen efter.
mådde bra.

bilder kommer att komma. om jag nu knäppte några (?)
måste ladda batteriet bara..

i det stora hela. jag hade det för jävla trevligt! faktiskt! thats frida´s förtjänst.

this is her.. and i.. ser vi inte farlig ut så säg.








Kommentarer
Postat av: Therese

hahaha fan du är ju bara för skön.

En sådan lirare man vill ha med sig då man blir

attackerad=)

2009-05-06 @ 08:32:15
URL: http://tessani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0