sanningens ögonblick!

i en längre tid har jag mått dåligt.
mycket dåligt.
har knappt orkat sminka mitt arma ansikte eller duschat min kropp.
väljer inte längre kläderna utan tar det som ligger på golvet eller längst upp i lådan.
den här känslan är fruktansvärd.
att inte vilja synas.
att inte vilja göra sig i ordning för en ny dag.. med nya tag.
ni kanske drar slutsatsen att jag och jonas ska ta ut skilsmässa som vi egentligen måste gifta oss för att göra.
 eller att jag blivit kickad från båda mina två jobb.

nä.. NÄ vänner.. det är värre!
mycket värre.
i en evighet har jag förgäves ringt min frisör som inte är kontaktbar.
gissar jag rätt tror jag att hon fött i över 3 veckor snart.

jag måste alltså vända mig till nån annan.
NEJ NEJ NEEEJ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0