men goddag... readers..

jag har flera skäl till att jag inte uppdaterat mitt berikade liv.

lördags, jag och jonas GICK upp på södra berget, sprang halv milen där uppe, kom fram i kuben, gick hem.
3 timmar tog det.. 

det var 3 dagar sen och jag har fortfarande inte hämtat andan. 

söndag, tjänade ihop stålars till min tids nog kommande mille.
hade sen en kväll med jonas.. marrängswiss och träningsvärk.

vi är inne i den här kurvan på förhållandet som går uppåt. vi vill bara vara med varann.utan uppehåll.. nånsin.

måndag, jobbade ihop ännu mer kosing till miljonen och spenderade sen kvällen med jonas.. och robert gustavssons nya film, de ä kanon ..

jag gillar normalt inte såna filmer.. som BARA innehåller skämt.
men FYFAN vilken bra .. jag skrattade högt och rått åt robert när han är utklädd till gammal, surgubbe och HATAR bögar.. dock fast han själv är en..

i vissa lägen är han genial.. han kommer ibland upp till toppen av humor. min humor!

exempel när han får frågan:

kommer barnen att kunna fastna framför internet, vad tror ni i röda laget?

robert: jag skulle vilja vända på frågan och ist säga kommer jag att fastna för barn på internet? JA.. det kommer jag...


ja det är ju aldrig lika roligt som när man ser det.. så SE DEN!

ikväll nalkas desperate housewifes hos tessan.
eftersom jag och jonas är utan kanaler så kan jag även erkänna att JA.. förlåt mig men jaaa... jag missade första avsnittet av greys..

så nån? kära nån..vart kan jag ladda ner avsnittet? vilken säsong är det? och om.. OM nån mot förmodan sitter och läser detta och tycker jag bryter mot lagen så nej.. jag tänker inte göra det... jag vill bara veta säsongen och vart man KAN ladda hem det..

eller..?

ps: idag var dagen jag började träna.. otroligt värt att nämna!
jag borde få en ryggdunk så hård att jag ramlar framlänges och slår ut tänderna..
fan vad jag är bra!



nu. tvätta armhåla och svettig röv.

GIVAKT!


Kommentarer
Postat av: En hopplös serie-junkie

Jag tänker att du kanske redan vet om den här sidan, men om du inte gör det så vill jag tipsa om den. En bra räddning i dagens läge med alla lagar, och Greys måste man få se:



http://www.surfthechannel.com/cat/61406.html



Enjoy!

2009-11-21 @ 01:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0