du och jag. bra och dålig.

ahhhhh.... GOD morgon!

man är väl pigg som en lärka.
har skrapat frost från karin med mitt kontokort imorse.
får inte glömma köpa en is-skrapa idag!

jonas låg i sängen när jag for.
inte konstigt när jag åkte 9.00..
gårdagens alkoholintag spred sig i hela rummet.
ju mer han brukar lukta ju roligare brukar han ha haft.

han hade nog årets kväll igår.

fosterställningen tyder på ordspråket "är huvudet dumt får kroppen lida".
hans huvud repeterade nog frasen en till igår väldigt ofta. lite för ofta.

igår var det alltså hoffmaestro på aveny. kanske sveriges bästa band.
jag stannade hemma. konstigt nog.
har sett dom tre ggr förut i stan..och på peace and love i sommras.

man kan inte få nog av dom men man kan stå över. iaf en gång.
för satan vad jag är glad över att inte behöva ligga och be till porslinguden.

ut mä´er folk! ta vara på solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0