ledig.. känns overkligt.

morning glory!

idag är jag ledig!
sist jag var ledig var för 14 dagar sen..

känner mig något omtöcknad och jobbless.. så idag ska jag ... ta det lugnt!

jag ska laga älgfärsspett och överaska jonas med att vara tillgänglig.
han har hunnit gått och lagt sig innan jag hunnit hem nästan varje dag känns det som.
tänkte åka och träna innan dess och om jag är riktigt jävla snäll tar jag tag i tvätten.
det är ju jonas syssla men tyvärr sitter hans fingrar för långt in i  arslet så jag brukar få vända ut och in och bak och fram på mina trosor innan nått händer.

jag borde egenligen inte tvätta åt den skiten..
han ska ju fan göra nått här han också!
nä.. vilken dålig stil av honom.. han säger att han inte hinner men vem fan har jobbat 14 dagar i rad?
va? va? va?

nä.. undra om jag ska skita i att laga mat också.. han är ju inte värd det!
jävla jonas.. nu blev jag arg.. ska ringa han nu .. och skälla..
JAG HAR INGA RENA KLÄDER!!!!!!!!

ät ute eller kom hem med nya kläder!

peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0