ska jag behöva bli orolig för karin?

HAKKAPELIITTA!

tervé för i helsinki!

jag sitter och kollar på vinterdäck till karin och tyckte hakkapeliitta flöt så fint i munnen.
kan såna däck vara bra tro?

ja.. jaaaa.. jag får väl lägga ner min lilla, lilla femenist i mig.. och be jonas om hjälp för han kan ju detta...
och inte jag.

vet att killar föds med 1 enzym mer i magen och tack vare den har dom lättare för att kontrollera alkholen även om vi tjejer skulle dricka samma mängd..
men alltså.. den enzymen måste göra så dom ser på ett däck och säger :

15 tum.. antagligen 117.120: .. testa hakkapeliitta, dom skulle passa dig.

ELLER?



... eller är det bara min mamma som inte lärt mig däck dimensionerna utantill?


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja har gislaveds nordfrost 5. Tycker dom är

skit bra. Köpt på Kents bilgummi på Essvik.

Jonas är väll sponsrad av dom dessutom.... ;)



daeckse.html" rel="nofollow">http://www.conti-online.com/generator/www/se/se/gislaved/automobil/aemnen/daecktips/bytadaeckse.html

2009-10-14 @ 10:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0