telenor suger!

fredag och jag slutar 13..helt jävla underbart kan man tycka!

skulle bara hem och betala räkningar innan jag skulle träna men fastnade framför telenors räkning.

jag har suttit i telefon i snart 2 timmar för att få till min faktura.
ni förstår jag köpte en mobil hos dom.
jag var egentligen inte i behov men visst.. bra pris.. vi kör på tyckte jag.
han fixade förflyttingen från telia till telenor men det han struntade i var att kolla upp bindnigstiden som går ut i december.

jag som t.om frågade honom så att det inte blir trubbel med dubbla fakturor.

han sa nej då.. och himlade med ögonen.. det här fixar jag över datorn. (macho)

visst fan borde han ta smällen när han sagt att han skulle fixa övergången?
ringde just ut till butiken men tjejen i luren sa...

- jaaa.. du får komma in och prata med honom personligen.
NEJ tack.. det hon inte vet är att han smyger runt och stöter på alla tjejer i butikerna på birsta.

om det nu skulle sitta någon tjej som jobbar i birsta city så.. ja!!..
DET ÄR HAN! han är ökänd..

äh.. jag får bita i det sura äpplet och ta upp en kamp.
önska jag hade plus-farbrorn bredvid mig.

ska ta en dusch nu och sen ska jag och jonas på bio.
det här ska inte få förstöra min dag men faaaan.. mensnerven rycker och skriker..

den vill slåss för sin rätt!


Kommentarer
Postat av: anna g

jag vet exakt vem du menar.. han är hos oss å fikar varje dag med olika tjejer,..haha stina fram med surkärringen i dig nu puss

2009-10-23 @ 21:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0