tjolamento krysantum!

idag är en sån där dag då jag måste ta tag i mitt liv.. iaf lägenheten.

det ska dammsugas och skuras. ser för jävligt ut här hemma.
ska även knäppa en massa, massa kort på mig själv..
jag ska inte sälja mig själv på tradera men iaf kläderna på mig.

jag ska även hinna med att åka och handla.
har INGET i kylen. tog sista smöret imorse så ja.. en gammal vitlök och lingonsylt.
thats it!

men innan jag ska handla ska jag åka och träna.
känns.. stort av mig!

funderar på att åka till ljungan och grilla ikväll.
så kan katterna få följa med och lukta på kylan.
jonas tyckte häromdagen att vi skulle köpa koppel till dom så dom kan hänga med överallt.
jonas.. tror katterna är hundar.. som sitter när man säger sitt och går i koppel... som en hund.



gammal bild på bröderna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild :)

2009-10-08 @ 17:53:02
URL: http://sofiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0