gunnar ström - vilken dröm.

hoho!!

har haft två intensiva dagar med ledarskapsutbildningar..

SÅÅÅ.. OTROLIGT.. INTRESSANT!!

vilken karl, han den där som hade utbildningen.. Gunnar ström om jag inte minns fel.
lägg namnet på minnet och ta chansen att lyssna på honom om ni får tillfälle!

självutnämnd beteendevetare och sjuhelvetes bra på det!

tyvärr så har jag ingenting mer att säga.. egentligen.
livet rullar på med arbete i fokus och tiotusen saker att tänka på.
däremellan försöker jag hinna få i mig mat, sova och värna om mina nära och kära.
hitills har jag bara hunnit med jonas.. och sömn (givetvis) ..

så nu lämnar jag er för potatisbullar med bacon och tvätttid!

boooring!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0