en kärleksförklarelse..

jag är hemma igen..
..efter vad som känts som månader från sundsvall.
rättare sagt från mina nära och kära och som en liten bonus är katterna ute i juniskär.

har haft en helt otrolig vecka men att landa i sundsvall där varken tunnelbanor eller image-stress existerar är så skönt.. så hemma!

image-stress.. vad handlar det egentligen om?

ja..hur som så är det inget för mig även om jag faktiskt kan dras till vissa personer som snabbt springer förbi med en halsduk som virvlar några meter bakom dom och med en blick som gräver hål i sega, folks ryggar. 
jag kan t.om fastna någon sekund och fundera på vilket viktigt liv man måste ha om varje sekund är så mkt värd så att man måste rusa från A till B.

själv kan jag tycka att just tiden mellan A och B är just grejen med livet. det viktiga i livet. 
hur kul är det egentligen att uppnå sina mål om resan dit har varit en stress, en press och en evig strävan efter tillfredställelse?

i sundsvall finns inget som heter stress.. här finns däremot något som kallas lunket..
därför älskar jag sundsvall!





Kommentarer
Postat av: emmis

Och jag är glad att du är hemma igen! :D

2010-12-10 @ 12:34:50
Postat av: stina

men emma.. jag med ! var så härligt att träffa dig på tuman hand.. det gör vi snart igen! puss

2010-12-11 @ 16:01:37
Postat av: Ida

Och jag längtar efter er! Fika till veckan?

2010-12-14 @ 13:24:13
URL: http://www.gronaasbergstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0