dagen innan löning!

vilket jäkla väder det var idag?

strålande sol!
vaknade upp av en obehaglig känsla ändå.
min högra fot har problem. eftersom jag är usel på att känna min kropp kan jag bara konstatera att jag har ett problem i foten. hålfoten. ni vet i mitten under foten, där man aldrig riktigt trampar ner.

DÄR sträckte jag mig igår på gympan.
jag kände t.om när det hände, det bara strålade genom foten..
men ni vet ju själv.. spelas e-type då måste man ju ta ut sig rejält!
hade bara anna haag i tankarna och tänkte att kan hon.. kan jag..

det slutade med att jag var tvungen att avbryta stretchingen efteråt för jag höll på att spy.
jävla anna haag. så ska inte en förebild vara!

nu ska jag klä på mig och ta en promenad.
grannen under spelar piano, känns som att hela min morgon är kristen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0