härmed förklaras heligheten. härligheten..

vissa saker vill jag bara helig-förklara.

smör med havsalt. vilken jävla överdrift skulle min pappa säga.
men han har aldrig provat det. hädanefter äter jag smör med macka. inte macka med smör.

cola ur burk. DET ÄR SKILLNAD på cola och cola..
beror det kanske på att aluminium och cola ihop blir en utomordentligt god kombination?
vad är förklaringen?! att den smakar bättre i burk är iaf ett faktum!

att få sitta själv på toa och känna LUGNET!
sist jag gjorde det var över 3 år sen..
nu ska jag bara förtydliga också, att det är inte min sambo, jonas som prompt ska se på och gärna bli klappad under denna tid jag sitter och trycker på toa. NEJ! han heter loke och är min katt. en katt som VÄGRAR se en dörr låst. en katt som på senare tid lärt sig "hänga upp" dörrar. i det här fallet en toadörr. 

jaaa.. nu vet ni det.

ses vi ikväll kanske? jag är lite småsugen på att glida runt i mjukisbyxor och smutta på en öl på stadshuset.
tyvärr säger mitt yttre jag ifrån. så jag ska väl försöka riva runt en halvtimme i garderoben för att konstatera att jag går i det jag har på mig. nu.


toddelo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0