hola gustapas!

godmorgon high fivers!

vilken morgon med sol och ledighet va?!
jag befinner mig i ett nyttigt välmående.. det innebär att jag går bh-lös i ett par sunkiga mjukisbyxor i vårt nystädade hem och pillar på en fryst kyckling.

yes.. tänkte överraska jonas med att laga mat ikväll.
för en gångs skull.
men tills dess dröjer det.

och det är lika bra för nu ska jag ut i vintersolen och göra snöänglar med syrran.

ps: ni som älskar allt jag älskar borde se vildingarnas land som går på bio nu? tror jag.. annars kan man ju gå in på tankafett.. vilket jag INTE gjorde!

vet att ni älskar bilder så vi ska se vad jag kan hitta på jonas dator..

... INTE EN ENDA BILDJÄVEL PÅ MIG!! däremot en hel jävla mapp med namnet bussmek. BUSS SMEK!?!?!
som sagt, vi är ganska olika.. jag är definitivt den vettiga av oss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0