paket.. vare ja..

goder afton alla fredliga!

kom just innanför dörren, har varit på mattekursen med emma.
känner att varenda liten,jävla hjäncell är förbrukad..

hur lång tid tar det att bygga (odla?) fram nya hjärnceller?
skulle behöva bli smart snart.. typ om en kvart för just nu står jag i köket.. och letar mat.
men hittar inget!? är jag dum eller vart finns maten?

DEN SKA VÄL FÖRFAN STÅ PÅ BORDET!?! JONAS?

stina + kvällskurs = sen hemkomst = jonas lagar maten.. CAPICH?

jaaa.. vad mer?
jo, jonas fyller år imorn.. 25 år.. ganska stort.
men det finns saker som är större.. tex som att lisa, min syster  kommer hem imorgon!..
..med ett paket. ett försenat paket till mig.. MOHAHAHA... 
DÄR snackar vi stort!.. paket alltså..

livet handlar väl om att ge och få..

..paket?

hög femma  mina vänner och främlingar, nu ska jag slå in jonas paket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0