tårta och paket!

hola!

jag har just riggat det sista i hemmet.
yes.. jonas ska få en riktig jävla överraskning när han kommer hem.
det här kommer bli såå bra!

sen ska vi ut till landet vid namn södergård och äta middag.
öppna paket och hälsa på djuren.. det var lätt över en månad sen jag andades koskit och skog.
jag längtar!

sen till kvällen ska vi hem till brorsan och träffa HELA min familj.. även syrran.. och ha ett till kalas där!
för mig och jonas.

vi börjar fan bli stora.. eller större.. fast det är ju ganska logiskt. dårå.

har fastnat för ett hus i allsta där man KAN HA FÅR! 6 ha mark DÄR FÅREN KAN BETA!
dubbelgarage till jonas och jag.. JAG FÅR MITT LILLA DRÖMHUS!! min lilla herrgård.
ni förstår inte min frustration över att inte kunna ha råd.. eller ja..

kan man ta ett smslån på 2.500 000 kr??
undra hur hög räntan är då?

hur som haver.. idag går all kärlek till jonas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0