x + x åt middag = mätt

god afton mina damer och herrar!

idag har man blivit 18 år på nytt.
jag och min vän, emma har satt oss i skolbänken igen.
HELL YEH!
packade ner min rosa penna med trollet på och ett sudd liknande en tjuga..
hehe.. skämt åsido.. minns ni det?
det var tider det!

nää.. det fick bli en vanlig penna.. helt enkelt.

när vi väl sitter där så ger läraren ut första kapitlet så att man kan få se vad det är vi börjar med.
lite smått uppspelad sliter jag tag i mitt papper och läser första formeln:

x - 5 - x - 5 =

jag tittar upp på emma, vi byter blickar och DÄR känner jag en lättnad.
Emma fattar inte heller ett skvatt!

så.. vi börjar där folk... och tar en formel i taget.
fast vi tar det nästa måndag för vi går på öppen verksamhet och får välja helt själv när vi vill plugga.

det bådar inte gott! hörrni..
däremot var jag en fena på att fuska..

hehe..

nu, fläskfilé och pompe. wiiiii!!




Kommentarer
Postat av: maia och Elise

-10 stina=) HIHIH jag kunde faktiskt!! KUl att jag kommer ihåg lite =)

2010-02-01 @ 21:04:00
Postat av: emma

phahahahaha,,,,näe maja du minns inte!x - 5 - x - 5= -10??då måste ju x vara noll?eller...jag fattar ingenting!gonatt

2010-02-01 @ 22:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0