kattifnatt!



här sitter jag och försöker se graciös ut.
kvalitetar med loke.
käkar bacon och dricker vin.
helt själv.
fast med loke då.

liston har fått en avhyvling för att han kissat i pappersinsamlingen.
han ligger under sängen.
säkert hur nöjd som helst.

ja.. inväntar faktiskt sällskap.
och 11 kilo lax från alnö.
jag känner en vän som äger en pojkvän som fiskar lax.
till mig.
jag undrar bara vems frys som ska fyllas.
min är redan full.

full ja..
vinet hjälper till att fylla mig.
få mig att våga ta en till bild.
på min röda tröja med svart lapp.



rött är rätt.
oh ja.. skulle pappa höra mig säga det skulle han nicka instämmande.
vi syftar på olika.
även om jag instämmer i det röda.

rött är rätt.

ps: det kommer från djupet av min kropp när jag säger förlåt!
förlåt för att jag inte har tid med att plinta ner ord till er.
men jag skriver faktiskt för min egen skull.. först!
fast ni får ju mig att fortsätta.

ds:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0