nyvakenfis!

men hej alla kära, solkyssta vänner!!

semestern är inne på sin fjärde dag.
det har solats,båtats, grillats och hånglats nå jävulskt!
helt jävla underbart är det och tiden går precis så fort som jag vill..

jonas ramlade och slog sig första dagen på crossveckan..
JAAA!! han är med mig nu..
jag tar hand om min envise kämpe och skär upp köttet i små bitar åt honom.
dödar bromsarna som prompt ska äta av han.

jag är personlig assistent..
åt hans vänstra arm.

ska precis bege oss till dyket nu..
papper och penna är med.
våran road trip ska planeras in i det minsta..
under molnfri himmel..

jag kan inte fatta att jag har precis allt jag vill ha och mår som en gud..
tack sommarn!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0