15 juni borde kallas sommar..

HOHO !


jag har bara några små funderingar denna kväll.

varför i hela helvete luktar loke rent och skärt kadaver i munnen?
varför gäspar han varannan minut och dränker mig med denna kadaverdoft?
kan man borsta tänderna på en katt?

eller kan man få dom att sluta gäspa så förbannat ofta?

sen har jag bara en liten fråga till..

ska vi verkligen köpa en tomt och bygga ett hus. vårt hus?
det finns inte många saker i vägen nu folk.
framförallt inte mig eller jonas..
vi kör på!

det är ju inte direkt pengarna det sitter i..
nä, nä, nääää... det är tiden!
Phahaaa!!







Kommentarer
Postat av: Anonym

Är tomten till salu så köp den!

Annars kommer den säljas å ni kommer att ångra er.

Ni behöver ju inte bygga huset dagen efter ni köpt tomten.

Det är så sällan som man hittar den PERFEKTA tomten så missa inte de chansen.//Frida

2010-06-16 @ 16:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0