åh.

men HALLE lalle LULJA!!

jag har sanerat lägenheten idag.
våran lägenhet som annars är väldigt vacker har under några veckor ändrat skepnad till en knarkarkvart.
man ramlar över avdankade karlar vid namn tratten och bengan, sprutor ligger lite överallt..

eller .. ja.. så illa blev det aldrig.
men från förjävligt till fantastiskt!
jag måste vara fantastisk.
jag som skapat detta välluktande hem innanför fyra väldammade väggar.
åhh.. städhysterin når mitt huvud..

jag är fantastisk!

jag lämnar er med dom orden... för nu.


                            


Kommentarer
Postat av: jenny

Fler bilder från bröllopet önskas!!! :D

2010-03-30 @ 16:24:22
URL: http://jennybloggjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0