hola

hej folk och fän!!

idag har jag gjort ett matteprov.
det gick.. bra.. kanske..
sen fick jag  varorna ev emma.. langaren..

id smink från the U S A!

körde hem och ska äta sen middag.
jonas har handlat.. VA?! jo serrni.. han är kapabel till att vistas på ica.. 1 gång per år.

pompe och kött. uttalar kött med k.
pompe med å.

sådärja..

som ni märker är jag i mitt esse nu.eller så gör ni det inte.
att prata med felstavningar är mitt esse!
har hetsat jonas så mkt så han sitter inne i köket nu.
tyst. sur. äter.

jag vet exakt hur jag ska klämma fram ett leende.
därför gillar jag honom sur.. för ett tag.

jag ställer mig bara i köksöppningen och sjunger e-type.

THIS!! this is the way i wanna live!!

auf wiederswein!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0